pondělí 16. června 2014

Moje ovesná

Dopisuju diplomku a je to se mnou fakt strašný. Můj momentální život vypadá asi nějak takhle: jsem doma, píšu diplomku a od rána do večera něco žeru nebo jsem v práci, píšu diplomku (a často ignoruju čtenáře) a od rána do večera nežeru nic. Diplomku píšu dokonce i když spim... ve snu. Doma mam bordel jak "u cikánů", což mi sdělila na milé návštěvě moje máma... já osobně se ale domnívam, že tim ty cikány hrubě urazila. Jo a do toho všeho mi minulej tejden v těch největších vedrech vypověděly službu lednice a mrazák. Takže v následujících (asi mnoha) dnech budu od rána do večera muset žrát jen stravu konzervovanou nebo usušenou. Ale ono je mi to vlastně jedno...

Mně už je totiž všechno jedno!

Hlavně už to fakt chci mít z krku!

A jediný, co mě v týhle nezáviděníhodný situaci drží při životě, je ovesná kaše...

Abyste rozuměli... samozřejmě, že ne její konzumace. Konkrétně mě totiž drží při životě "idea" ovesný kaše.

Řikam si totiž, že když se v tomhle šílenym světě může stát, že se nevzhledná slizká kejda stane nejpopulárnějšim jídlem lidstva, může se čistě teoreticky stát, že úspěšně obhájim i tu mojí diplomku.

Vlastně je asi už možný vážně úplně všechno... ovesná kaše mi zkrátka změnila pohled na svět.

A tak děkuju za ovesnou kaši! A za to, že nemine den, kdy by na mě nevybafnul aspoň jeden obrázek něčí kašovitý snídaně. Drží mě to totiž v těchto nelehkých dnech při životě!



3 komentáře:

  1. Haha, to je dobře, mít se o co opřít (teda, pozor na kašovitou konzistenci). :-)
    Neboj, napíšeš a bude klid... Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  2. Ovesná kaše je prostě láska <3 :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D Ovesná kaše je zkrátka nejlepší :D ♥.

    OdpovědětVymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...