čtvrtek 20. února 2014

Obřihlav nedokonalý

Znáte takový ty nechutně dokonalý lidi? Ty lidi, co jsou za každých okolností upravený, nikdy nehodí ukázkovej držkopád na ledu, taky se jim nikdy nerozmázne oční linka a už vůbec se nikdy veřejně nepokecaji při jídle vomáčkou? Znáte je?

No, tak já taková nejsem. Ačkoliv po tom celej život toužim... bejt nechutně dokonalá. A tak se snažim se dokonalosti přiblížit, co nejvíc to jde. A ono to nejde...
 
Nedávno jsem narychlo odcházela z domova. Na hlavu jsem si narazila první čepici, která mi přišla pod ruku... a jo, uznávam, že už ten fakt, že v tomhle počasí pořád nosim čepici, svědčí o mojí trestuhodný nedokonalosti. Ale zpátky k tý čepici... já bych zrovna tuhle totiž už vůbec nosit neměla, protože mi už několik blízkých řeklo, že v ní mam moc velkou hlavu. To, že tenhle fakt ignoruju, zase nesvědčí o ničem jinym, než o mojí nedokonalosti.
 
Jela jsem autobusem, pak metrem a celou dobu jsem na sebe (s hlavou narvanou v čepici) koukala do okna a říkala si, že tu hlavu mam vážně nějakou obří a začala uvažovat o tom, že bych tu čepici možná fakt měla odložit na dno šuplíku. Pak jsem na Roztylech nasedla do dálkovýho autobusu a konečně čepici sundala.
 
A zjistila jsem, že v ní mam celou dobu narvaný rukavice.
 
Jo a taky jsem pravidelnou a nadšenou divačkou AZ kvízu... a horší už to asi bejt nemůže!
 
 
 

11 komentářů:

  1. :-D jsem si teda pěkně poprskala obrazovku :-D ale tak, stane se i v lepších rodinách, že :-)))) já jsem teda taky "bighedka" a jsou mi povětšinou jen pánský klobouky... to asi nadměrná inteligence nebo co :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je dobrá úvaha... jen by mě pak zajímalo o čem svědčí moje nohy velikosti 42 :-D

      Vymazat
  2. Sedím tady-nemocná, s červeným nosem, napuchlýma očima a nemytými vlasy, popíjím kafíčko, čtu článek a řežu se smíchy. Nad čepicí vycpanou rukavicemi, nad rap songem o AZ kvízu a nad vlastní zoufalou nedokonalostí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, při pohledu na tvoje namakaný břicho o nějaký nedokonalosti silně pochybuju! A brzy se uzdrav ;-)

      Vymazat
  3. :D Aspoň jsi byla pěkně odizolovaná, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo! Ale mam pocit, že jsem často dost odizolovaná i bez čepice... tak nějak mentálně odizolovaná... neboli mimo :-D

      Vymazat
  4. Znám znám, nedokonalost je nejlepší, ale hroší je potom bojovat někde s těma, kteří si myslí, že jsou nejdokonalejší... To je potom velký problém s nimi něco řešit.. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já se hlásím do klubu velkých hlav! Svou hlavu zmenšit nemůžu, vlasy si s sebou nosím pořád... O dokonalosti nemůže být ani řeč, jsem velké, nekoordinovaně se pohybující stvoření bez jakéhokoliv smyslu pro praktično.

    A ta vysoce umělecká skladba o AZ kvízu mě zničila :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké pasničkaa=)

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalé holky znám moc dobře, nevím jak to ty potvory dělají. Mě to rozhodně nejde, v každém momentě nejenže vypadám jako magor, ale chovám se tak i směju. Zřejmě jsem zatracena. :D Tvoje schovaný rukavice mě fakt rozesmály. Už AZ kvíz? To je postup od primy ZOOM ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevim jestli postup...spíš rozšíření repertoáru

      Vymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...