čtvrtek 10. října 2013

TAG

Zdenule (píše mimochodem moc pěkný a poctivý kosmetický recenze) mě "nominovala", abych udělala tenhle tag, za což jí velmi děkuju a jdu toho.
 
10 informací o mně, o kterých (možná) ještě nevíte:

1. Jsem lemra líná.

2. Mam spoustu jakýchsi genetických vad...například trpim utkvělou představou, že číslo 13 je před číslem 12 a tudíž 13. století bylo před 12. stoletím. Naopak mi to přijde hrozně nepřirozený.

3. Mam spoustu "důchodcovských" koníčků, díky čemuž jsem neustálym terčem posměchu mezi kamarádama. Ráda pletu a háčkuju, chodim do lesa na houby, luštim křížovky a taky občas koukam na AZ kvíz...prostě trávim volnej čas jako průměrná česká důchodkyně.

4. Nejde mi biologie. Když mi bylo nějakých 15 let, napsala jsem zamilovanej dopis jednomu zpěvákovi. Obsahem toho dopisu byla zásadní informace a to ta, že za setkání s ním bych klidně darovala svoje játro. Myslela jsem si totiž, že člověk má logicky 2 játra, když jsou to játrA.
A teď se upřímně trochu bojim, že mi napíšete...no ale vždyť jo, člověk přece má 2 játra. Zkrátka si v těhle věcech nejsem tak úplně jistá.

5. Vypadam o dost mladší než ve skutečnosti jsem, což by se mohlo zdát jako výhoda...ovšem jen do tý doby, než:
a) mě na dovolený animátor začně zvát do dětskýho koutku
b) v bytě mi zazvoní zvonek a když jdu otevřít, je tam ženská, která je stejně stará jako já, a povídá: "máš doma maminku?"
c) mi sestřička u zubaře, která všem ostatním ortodoxně vyká, před injekcí řekne: "neboj se, jen to trochu píchne" (naštěstí už mi ale nenabízejí obrázky!)

6. Jsem velkej nadšenec do zdravý stravy a ráda v tomhle směru experimentuju, zkoušim a ochutnávam. Ale zároveň jsem velmi nadšenej konzument sušenek a čipsů a vlastně skoro úplně všeho.

7. Mam psa a strašně nepředstavitelně moc ho miluju, z čehož vychází i moje životní motto: čím víc psů máš, tím jsi šťastnější. (Proto bych jich jednou chtěla mít minimálně 5...až budu mít statek)

8. Jeden kamarád mi jednou řekl, že jsem "bezpohlavní kyborg". Prý to byl kompliment...

9. Když mi někdo položí otázku, o který se mi nechce přemýšlet nebo se mi prostě nechce odpovídat, (protože by odpověď byla moc dlouhá a já jsem líná moc dlouho přemýšlet nebo moc dlouho hejbat pusou při odpovědi) říkam zásadně "nevim" (a je to dost často). Občas kvůli tomu působim jak dement.

10. Nedokážu dotáhnout věci do konce, což mě mrzí, ale vzhledek k bodu 1. s tim nedokážu nic udělat.
 
 
A teď odpovědi na 10 otázek od Zdenule:
 
1. Oblíbená sladkost či slanost? Podle toho, co máš raději.
Zamilovala jsem se tady do bagelů a dneska mě pekelně vytočilo, když je v obchodě neměli...takže ta láska je asi fakt velká. Budu se je muset naučit dělat, pokud je u nás nezačnou prodávat. Jsou fakt dobrý!

2. Jakou masku na Halloween bys zvolila?
Nedokážu úplně vysvětlit proč, ale hrozně ráda bych šla za obří mrkev (a brokolice by taky ušla). A myslim to úplně vážně...fakt.

3. Jaké by bylo tvé jméno, kdyby sis ho po narození mohla vybrat sama?
Asi mam svoje jméno ráda a myslim, že ke mně pasuje, takže bych u něj zůstala.

4. Kterou pouťovou atrakci máš nejraději?
Stánek se zmrzlinou...definitivně.

5. Sport, který ti ale vůbec nejde?
Veškerý sporty, který se provozujou s míčem nebo míčkem. Když jsme ve škole házeli krikeťákem, podařilo se mi 2x za sebou hodit úctyhodnej 1 metr. Na třetí pokus jsem hodila 6 metrů.

6. Povolání, které bys nikdy nechtěla dělat?
Spíš je otázka, jestli vůbec je povolání, který bych kdy chtěla dělat...
Ale fajn...opravdu bych nechtěla bejt patolog.

7. Jaké jsou tvé tři kosmetické "svaté grály" (kosmetické výrobky, na které nedáš dopustit)?
Momentálně mam moc ráda krém na obličej od Mixy a pak nutně potřebuju další 3 věci, bez kterých si připadam fakt megahnusná, a to: řasenku, linky a korektor na kruhy pod očima. Na značce mi asi nezáleží, hlavně, když fungujou.

8. Oblíbená hudba, píseň (i s odkazem)
Oblíbenou písničku mam každej tejden jinou. Momentálně si pořád pouštim tuhle:

A když byly letos povodně, venku lilo a já jsem se učila na státnice, pořád jsem si pouštěla nejlepší Buťáky:


9. Kdyby ti měla zlatá rybka splnit tři přání, která by to byla?
Zdraví pro mě a všechny blízký, nádhernej statek a hodně peněz. A jako bonusový přání bych chtěla jít do Show Jana Krause :-D

10. Oblíbený drahokam a kov?
Klasika...diamant, zlato.
 
 
A tim končim v půli práce, za což se Zdenuli moc omlouvam, ale vzhledem k tomu, že jsem líná, nejsem schopná dotáhnout věci do konce a musim letět do školy na italštinu, je to ospravedlnitelný.


6 komentářů:

  1. No niekedy sa aj ja pustím do vecí, ktoré aj tak nikdy nedokončím.... väčšinou to boli u mňa náramky priateľstva. :D mala som kopu začatých ale ledva dva dokončené. :D

    Tiež mám rada krížovky a ešte radšej osemsmerovky...

    Čo sa týka toho, že vyzeráš mlado... ja som na tom tiež tak. :D A horšie je to ešte teraz, keď už mám 18 rokov.. a keď aj pri podávaní tiketu si musím vyťahovať občiansky lebo si niesú istý či mi môžu veriť. :D A proste nikto by na mňa nepovedal, že mám vlastne už 18... čo je trochu škoda, lebo som zakrpatená, a vyzerám ako decko.. namiesto toho, aby som vyzerala ako dospelá ženská s gulatým zadkom a väčšími kozama.. tie kozy mi prekážajú najviac, keďže som ako decko. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, perfektní, právě jsem zjistila, že svůj volný čas taky trávím jako důchodkyně..nevím proč mi to nedošlo už dřív. To je tím jak si stále namlouvám, že to čím se zabývám ve svém věku není ani trochu divné! škoda, že nebydlíš blízko mohly bychom se věnovat důchodcovským činnostem společně:DD obří mrkev mě dostala! ale já bych asi nejpíš šla za tlusté prase..(o moc lepší:D) Taky neumím dotahovat věci do konce, ale o to víc mě každá taková dokončená věc těší...ale stejně by bylo nejjednodušší se moct na všechno vyprdnout ve chvíli, kdy mě to začně prudit:DD p.s. játra máme skutečně jen jedny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem sama důchodkyně...můžeme založit nějakej spolek mladých důchodkyň nebo tak něco :-) A děkuju za informaci o játrech, ale v tom případě by to opravdu mělo bejt játro...

      Vymazat
  3. V dost věcech to máme podobně, třeba důchodcovské koníčky, (ne)talent pro míčové sporty.. jen já bych stánek se zmrzlinou vyměnila za ten s cukrovou vatou. Za obří mrkev palec nahoru :-D
    Pozn: Předčasné ukončení tagu tentokrát omlouvám, ale jen proto, že jsem se u té zbylé části dostatečně pobavila :-)

    OdpovědětVymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...