středa 25. září 2013

Proč nebýt blond...

Tenhle víkend jsem strávila v centru chozením po památkách. Všude bylo strašně moc lidí a já jsem neustále musela pátrat očima, kde jsou holky, aby se mi neztratily. Ony ovšem nemusely hledat mě...prý proto, že jsem všude vidět. Přesněji, moje palice očividně září na dálku. Jsem prostě blond a nemůžu za to. Už jsem se tak narodila...
 
To mě přivedlo k přemýšlení o tom, co pro mě vlastně blonďatost znamená a jak ovlivňuje můj život taková pitomina, jako je množství pigmentu ve vlasech. Někomu by se totiž mohlo zdát, že je to třeba výhoda, ale já jsem došla k závěru, že je to spíš k vzteku.


Zdroj:http://iwantmysandwich.com/jokes%20stolen%20car.html

Začíná to nevinně. Když se ve škole při dějepisu probírá 2. světová válka, dávají vás za příklad jako typickýho příslušníka árijský rasy. Asi není třeba zdůrazňovat, že na třídnim žebříčku popularity si tim moc nepolepšíte.

Potom už jde pomalu do tuhýho. Dozvíte se totiž, že by na vás, jakožto na blondýnu, měli fakt letět chlapi. A tak čekáte...a čekáte...a čekáte...a ono jako nic. Pche.
Myslim, že tohle je vůbec největší blondýnovskej mýtus a mělo by se proti němu razantně bojovat! My, blondýny, máme totiž uměle vytvořenou jakousi "auru" takový nějaký pipinovitosti. Každej prostě nevědomě předpokládá, že když jste blondýna, jste taky pipina. A chlapi pipiny nechtěj! Není to sexy.

S předchozím bodem souvisí to, že s vámi mají problém i některý ženy, který chybně předpokládají, že jste díky blonďatosti atraktivnější než ony. To ale není vůbec pravda, jak jsme si už ukázali výše. Některým ženám to ale prostě nevysvětlíte.
Tohle by nebyl až takovej problém, kdybyste na tyhle ženy nenaráželi třeba v práci nebo ve škole na místech, kde vás reálně můžou poškodit. Stalo se mi, že jsem se fakt hodně nelíbila jedný vyučující. Celej semestr nám vyprávěla vtipy o blondýnách, děsně se jim smála (sama) a koukala při tom na mě. Jednou se mě před celym kurzem zeptala, jestli jsem přírodní nebo odbarvená. Na konci semestru jsem obdržela známku 3, přičemž kurz byl hodnocenej podle účasti, kterou jsem měla stoprocentní a podle aktivity v hodinách, přičemž jsem byla stejně (ne)aktivní jako všichni ostatní. Z mých kamarádů jsem s trojkou skončila jediná.

Další věc, proč blonďatost není až taková výhra je to, že vtipy o blondýnách zas tak úplně nelžou. Ba naopak, jsem přesvědčená o tom, že se zakládají na pravdivých událostech. Když jste blondýna, prostě se to děje a nedá se tomu uniknout. Nedokážu vysvětlit proč, ale prostě to tak je.
Pamatujete na Ivu Pazderkovou v reklamě na Müller, jak překlopí jogurt to křupinek a řekne, že je to ňáký rozbitý? To je naprostá klasika. Mně se například stalo tohle: dělala jsem si instantní kafe z pytlíčku. Dala jsem vařit vodu, pytlíček jsem roztrhla, jeho obsah vysypala do koše, prázdnej pytlíček vložila do hrnku a zalila vařicí vodou. Pak jsem si samozřejmě uvědomila, jak jsem pitomá a pozor! Tim to nekončí! Já jsem to totiž v rámci druhýho pokusu o kafe udělala i podruhý! A to fakt nekecam!
Každopádně to ale neznamená, že jsme hloupý. To teda nejsme ani náhodou! Prostě se nám jen častěji stává, že to je ňáký rozbitý.


http://reallyfunnyjokespictureswallpapers.blogspot.co.uk/2013/07/really-funny-blonde-jokes-really-funny.html
 
Nemůžu nezmínit záležitost, která mě rok, co rok vytáčí neskutečnym způsobem.
Představte si tu situaci...jste na dovolený, kde se celou dobu smažíte jak totální debilky na sluníčku, což vám není vůbec příjemný, nehledě na to, že to není zdravý, ale vám to prostě nedá. Chcete na svým těle jednou mít ten opěvovanej bronz. Celou dobu ale připomínáte odstínem spíš vařenýho raka než sexy krásku z časopisu. Ke konci dovolený se vám zdá, že to docela vyšlo. Máte bronz. Jste na sebe pyšná. Pak se vrátíte do Čech a potkáte dohněda opálenou kamarádku, která zatím strávila jen 2 hodiny někde u rybníku. Kamarádka řekne: "Jak je možný, že jsi byla u moře a jsi pořád úplně bílá?!?! Že ty jsi byla celou dobu někde zalezlá!"
To samý vám potom zopakuje ještě dalších cca 10 lidí...máte chuť jít a spláchnout se do záchodu.

A tak to je...
 
Až přijdu na další nevýhody, dam vědět!
 
 

19 komentářů:

  1. Tak blond sice nejsem, ale s opalováním jsme na tom úplně stejně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak výhoda je, že mi stačí jen dva odstíny makeupu - světlejší a nejsvětlejší :-)

      Vymazat
    2. jasný - světlejší na léto a nejsvětlejší na zbytek roku, mam to stejně :-)

      Vymazat
  2. Copak muzu nesouhlasit? :-D Z belostneho vzhledu po dovolene ma radost vzdycky jen babicka, ktera me chvali, ze to neni zdravy :-D Jak vzdycky v tech zenskych casopisech pisou, ze blondyny to maje lehci a je, kdyz zkusily byt den v blond paruce, tak pozvalo na drink dvakrat tolik chlapu - tak podle me proste kecaj nebo jsem se vzdycky vyskytovala u spatnejch baru :-D Jo a taky jsou ty blondaty vlasy pak hrozne videt na vsech tech cernejch svetrech a tak.... to dost mozna i jina barva, ale o to tady ted nejde :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To člověka naštve, když ví, že ženský časopisy lžou :-D Ale fakt, brunety jsou chlapům tak nějak sympatičtější...moje celoživotní zkušenost hovoří jasně.
      A vidíš, na blonďatý vlasy na oblečení jsem zapomněla! To je taky děs...

      Vymazat
  3. A já vždycky chtěla bejt blondýna. Navíc moje kamarádky jsou skoro všechny jen blondýny, s tmavejma si nějak nevím proč moc nemám co říct asi :D Takže se přátelím bezděčně jen s klukama a blonckama :)

    Zabavující článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je jasný...protože bloncky jsou nejlepší kámošky ;-)

      Vymazat
  4. S tým opalovanim to je tak... a tiezt nie som blondyna. :D

    OdpovědětVymazat
  5. :-D pobavila jsi mně:-D se vším souhlasím:) a ta profesorka byla debilní! nesnášim takový zlý lidi!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, kdybych nechtěla bejt neslušná, řekla bych, že to byla zakomplexovaná kráva, ale chci bejt slušná, tak to říkat nebudu :-D

      Vymazat
  6. Já jsem přírodní bruneta (teď mám sice půlku hlavy blonďatou, ale to jsem si jaksi nerozuměla s kadeřnicí...) a běžně se mi stává, že si chci vzít takovou tu tenkou, plátkovou žvejkačku, rozbalim jí, žvejku vyhodím a papír si strčim do pusy. A to se mi stávalo, i když jsem ještě skoroblondýna nebyla! Takže zakopanej pes bude asi někde jinde...
    Je zajímavý, že moje "nejsvětlejší" kamarádka má takovou tu blond ála pochcaná sláma. Ale není to tím, že bych blondýny neměla ráda, jedna holka, kterou jsem potkala na táboře, byla přírodní světlá blondýna a fakt hodně jsem si s ní rozuměla, ale bohužel se moc často nevidíme. Takže určitě nejsem rasistka ani na černý, ani na blonďatý, možná jenom trochu na takový ty naše opálenější spoluobčany...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to máš jako třeba pravou polovinu hlavy blond a levou hnědou? :-D Opálenější spoluobčany taky zrovna nemiluju, ale nesmim to říkat...

      Vymazat
    2. Ne, horní polovinu hnědou a dolní blonďatou :D Jasně, to já taky ne, takže pšt!

      Vymazat
    3. É, špatnej odkaz na stránky. Teď už je to snad dobře...

      Vymazat
    4. Jo aha, ombré...to mi nedošlo :-D

      Vymazat
    5. No, ono to mělo být ombré. Ale moc to nevyšlo. Podle okolí to vypadá buď jako odrosty nebo jako šediny... :D

      Vymazat
  7. No já teda nevím, jsem tmavší (při tom dějepisu vypadám jako příklad spíš jiný rasy, takový tý kočovnější) a taky se mi pořád stává, že je to ňáký rozbitý (třeba když jsme na chemii kdysi dávno měli jímat nějakej plyn a já proč to nejde... Aparatura byla celou dobu nahoře otevřená... Bylo na tom hezký, že to bylo rozbitý veřejně, takový ty obvyklý rozbitosti, typu že hodím lžičku od jogurtu do koše, se mi aspoň stávají soukromě).
    A pokud jde o opálení, vy blondýny vypadáte aspoň dobře i neopálený. To já se sice opaluju poměrně snadno hezky dohněda, ale vydrží to půl roku a tu druhou půlku mám podivně hnilobnou šedozelenou barvu ("olivovou", to je fakt bezva). Takže zatímco vy vypadáte jako víly, já vypadám jako zombie. Jo a mimochodem, když se opálím, mám z nějakýho důvodu tmavší oblast kloubů na prstech, a to jak na rukou, tak i na nohou, takže i když jsem hezky opálená, pro změnu vypadám, že jsem se měsíc nemyla.
    A ještě jedna věc: nemusíte si holit ruce. Já, kdybych si je neholila, vypadám jako baribal, zatímco ty vaše světlý chloupky jsou skoro neviditelný.
    Takže to náhodou nemáte tak zlý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevim jak ostatní blondýny, ale já se spíš než k vílám řadim k těm poněkud mrtvějším... a to tak jako celoročně :-D Ale s těma chlupama je to pravda, já si skoro nemusim holit ani nohy... tak uznávam, nějakou tu výhodu to má :-)

      Vymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...