pátek 6. září 2013

Neni to lehký...

Život s muži je někdy fakt těžkej.

Právě jsme se vrátili ze svatby a zítra nás, pro změnu, čeká další. Nevím, jak je to u vás před odjezdem na takovou událost, ale u nás ranní přípravy probíhají poněkud hystericky, protože nejsme zpravidla schopný si cokoliv připravit dopředu. Tentokrát byl obřad už od 11 a poměrně daleko od domova, takže jsme se dohodli, že musíme vyjíždět nejpozději v 9.
Já jsem se oblíkala a malovala v ložnici. Muž někam odešel. Po chvíli se vrátil a přinesl si koberečky z auta. Uznávam, to mi asi měla začít blikat červená kontrolka, jenže po ránu holt nejsem v kondici. Takže jsem pokračovala ve zkrášlování, když v tom slyšim z obýváku zběsilej řev.
 
Představte se, že se můj muž rozhodl, v rámci zkrášlení našeho auta, VYŽEHLIT NAŠE SILONOVÝ KOBEREČKY!!! On si VÁŽNĚ vzal žehličku a šel žehlit koberečky, který nebyly vůbec zmačkaný, protože to ani není fyzicky možný! No, chápete to? Já jsem z toho mrtvá ještě teď. Povrch koberečku se samozřejmě přiškvařil k žehličce, což muž vůbec nečekal a natolik ho to vyděsilo, že na to hrábnul rukou. Jako by nestačilo, že si večer předtím obtisknul tu samou žehličku na lýtko.
 
Je tohle normální? :-D Já nevim, co mi přijde šílenější, jestli to, že se v jeho hlavě zrodila ta ďábelská myšlenka koberečky vyžehlit, abychom měli hezký auto (a to mi mimochodem přijde zatraceně moc vtipný) anebo to, že šel žehlit silon. Silně mi to připomnělo mě samotnou, zhruba v 6 letech, kdy se mi nelíbil moc velkej nos jedný plastový panenky. A tak jsem si zapojila tátovu páječku a chtěla jí udělat malou plastiku. Panence žádnej nos nezbyl...nezbyl jí ani obličej. Jenže mně bylo tenkrát 6!!!
 
A tak si řikam...jak mam proboha zabránit tomu, aby si vážně ublížil, když má takovýhle nápady? A když je má celkem často...
 
Co dodat? Já jsem v 9 stála u dveří připravená, on neměl ještě ani ponožky...když musel žehlit ty koberečky, žejo...

11 komentářů:

  1. Tyvole :D To bych asi nerozdejchala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máte doma teda pěkně veselo :D On z toho vyroste, klid :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to nemá chybu :D ja by som sa smiala ako nenormálna... ale musel by mi kúpiť novú žehličku :D

    OdpovědětVymazat
  4. achjo, měla jsem tu napsanou vtipnou story, jak jsem mému muži seškvařila gatě, když jsme šli na SVATBU (co je furt s těma svatbama k sakru :D), ale než jsem se přelouskala přihlášením do účtu google, tak to zmizelo někam do vzduchoprázdna :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škodaaaa!!! seškvařený gatě jsou ještě lepší než seškvařený koberce! :-D

      Vymazat
  5. no hlavne kdyz jsem tu diru videla a vedela jsem, ze jine kalhoty u me nema, tak me chytl zachvat paniky a pak jsem si rekla, ze mu to musim nadhodit hlavne nejak bezstarostne, aby to trosku zlehcilo celou situaci. Takze jsem za nim prisla a povidam - mam pro tebe spatnou a dobrou zpravu. Seskvarila jsem ti gate, ale skoro to neni videt, neboj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chvili vypadal trosku vydesene... ale je na moje prusery zvykly, ja jsem straslive nesikovna, ale opravdu uplne extremne :((

      Vymazat
    2. tak to to bude fakt ideál ;-)

      Vymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...