pondělí 23. září 2013

Fáze zmatení

Přísahám na svojí čest (jestli mi vůbec nějaká zbyla), že vážně ještě někdy napíšu něco jinýho než článek o Londýně. Dneska to ale bohužel nebude...
 
Stalo se mi totiž něco pozoruhodnýho, o čem nejde nenapsat. A ta pozoruhodná záležitost je...totální pomatení mozku. Takže nejenže absolutně nejsem schopná mluvit anglicky, já už nejsem schopná mluvit ani česky! A tak celkově nejsem schopná vůbec nic. Mýmu mozku nejde už ani spánek. Mam prostě totálně zmatenýho chudáka mozka!
 
Ráno jsem se snažila říct spolubydlící, co Jindřich Tudor pověděl o svojí manželce Anně Klévský, když jí poprvé uviděl (protože bydlíme v Anne of Cleves Court). Řekla jsem asi všechno, kromě toho, co jsem chtěla říct...a ještě se spoustou chyb. Spolubydlící koukala divně...
 
Když jsem dneska jela školním autobusem, seděli za mnou dva kluci a bavili se. Já jsem si myslela, že je to opět místní forma angličtiny a děsně jsem se snažila jim porozumět, ale zase to vůbec nešlo. Po deseti minutách jsem zjistila, že mluví německy.
 
Ve škole jsem na spolužačky z Dánska a Švédska mluvila česky, ale myslela jsem si, že mluvim anglicky. Koukaly divně a nejspíš mi na fb nepotvrdí žádost o přátelství.
 
Potom jsem muži do skypu řekla, že máme napsat esej, která bude mít 3000 words.
 
Je to fakt vysilující...
 
A sama sobě namlouvam, že fáze zmatení určitě povede k fázi zlepšení.
 
Nebo jsem vážně úplně blbá...


 



13 komentářů:

  1. Povede, kam jinam by mohla, že jo :-) A jen londýnské články piš, já si je přečtu moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že si je přečteš ráda...říkala jsem si, jestli už to není otravný

      Vymazat
  2. když jsem dělala au-pair v Německu tak se mi to taky stávalo, to přejde. Všechno si sedne a ustálí a bude v pohodě, žádný strachy a jen víc a houšť článku o čemkoli... Londýně a spol.u :D Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strachy jsou a články budou (přemýšlim o tom, jestli ty strachy a články nejsou u mě nějak propojený...možná jo, čim víc strachů, tim víc článků) :-D

      Vymazat
  3. Nejsi blbá! :D
    Období pomatení má podle mě občas každý ;)
    Anglie... jednou se tam prostě podívám! :D
    :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že podiváš...jsou to jen 2 hodiny letu ;-)

      Vymazat
  4. Kámoška je už taky skoro měsíc v Anglii a má stejný problém, skoro nerozumí a když jsme si skypovali, taky se nemohla vymáčknout. Takže klid a nohy v teple.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nohy v teple pořád nemam, protože jsem si ještě nekoupila bačkory :-) ale zato už jsem si včera opatřila talíř :-D

      Vymazat
    2. čoveče až budeš odjíždět, tak za sebou zanecháš kompletní výbavu :-D

      Vymazat
  5. Pořádné zmatení jazyků. :-) Ale neboj, ono se to určitě podá a brzy uvidíš obrat k lepšímu. Já bych se do Londýna také ráda jednou vypravila, ale nejspíše bych se vůbec nedomluvila. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ale ničemu nebrání...já se taky nedomluvim a taky tady jsem ;-)

      Vymazat
  6. Buď v klidu, ta hlava to asi musí nějak pobrat, přepnout se do englickýho režimu a pak už to bude v pohodě, neboj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, ale je to fakt náročný...jak je ten mozek zblblej, tak mam poslední dny fakt i seriózní problémy se spánkem

      Vymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...